Světový den vody byl Organizací spojených národů určen od roku 1993 na 22. březen. Důvodem je skutečnost, že na světě více jak miliarda lidí trpí nedostatkem pitné vody, nemá přístup k vodě.
V rámci distanční výuky si vyučující jednotlivých předmětů proto s žáky tento den připomněli. Na téma Voda v hodinách luštili křížovky, přesmyčky, podívali se na naučné filmy. V rámci přírodovědy fotili, kde v domácnosti všude využívají vodu a z pořízených fotografií si vytvořili koláže. Na vycházce k vodě vyhledávali místa, na kterých dochází k jejímu znečišťování a místa, která se jim naopak líbí. Seznámili se s živočichy žijícími u vody a ve vodě a vyhledali si na internetových stránkách ohrožené druhy. Ve fyzice si připomněli jednotlivá skupenství vody. V chemii hovořili o její nezbytné přítomnosti v průmyslovém odvětví a o ochraně vodních zdrojů. V dějepise si prohlédli něco z historie výstavby přehrad v České republice. V hodinách matematiky si zase spočítali spotřebu vody pro čtyřčlennou domácnost za jeden týden.
V rámci tohoto projektu si žáci připomněli, že voda je pro náš život nezbytná a je důležité její zdroje chránit a přemýšlet nad spotřebou vody v jejich domácnostech.